måndag 13 juni 2011

Finaste armbandet.

Sötaste smycket någonsin. I full paritet med kaninungarna här som precis fått päls och snart öppnar ögonen.

http://blogg.aftonbladet.se/sofissnapshots/2011/05/dagens-detalj-51#comments

Att kolla Sofis blogg en gång i månaden och frossa i New York-liv är en sann gulilty pleasure och får mig att längta tillbaka mer än lovligt. Jag kanske rymmer snart och aldrig mer kommer tillbaka. Vad sa ni dårå?

Vardagen tar livet av mig ibland, men det gjorde den aldrig där för där var vardagen en fest varje dag. Även den tristaste jävla dag var alldeles, alldeles underbar. Med en Budweiser ute på brandtrappan och taxibilarna som forsade förbi därnere i en aldrig sinande ström. Mitt ideala liv är som en film, alltid lite roligare och lite mer skarpt i konturerna än den krassa verkligheten, och jag har aldrig kommit närmare än under det år jag bodde och jobbade i äpplet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar